2 Eylül 2011 Cuma

Hitap şekli konusunda kararsızım

 
Bugünkü konum Bülent Ersoy. Nasıl hitap edeceğimi bilmiyorum. Garip. Bülent hanım mı? Bülent bey mi? Top mu? Ne dicem lan? Ne diyeceğimi düşüne durun siz, ben konuya akıyorum. Yüzündeki boyalarla bizim 3 katlı ev garanti boyanır abi. Kaç ton makyaj var. O değil de ne kadar çok makyaj yaparsan yap affedersiniz ama hiç bir boka benzemiyorsun şekerim. Gerçi o tonla makyajı yapmadığın zaman da ne olduğunu seçemiyoruz. Bir de 24 yaşında sevgilin varmış. beynini mi aldırmış lan o? Gerçi o da haklı milyoner karı. Bir yüzüğü uçak almaya yetiyor. Paranın gözü kör olsun. İmkanım olsa abime yapar tüm sülaleyi milyarder yaparım. Neyse Bülentcim onu beş vakte yollar 2012 modelini yani 18 alır. Onunla sevişilmez de lan. ı
Iyy düşüns... Düşünemedi.. Bu yazımı görmeni istemem zira hayata küsmeni istemiyorum. Daha 18likler var. Onların olmasıyla beraber Castin ferrarisi ile kaza yapmış. Ben diyorum ki yazımı gördü bundan sonra oldu bu. Hızla uzaklaşayım derken. Neyse Bülentcim kendine iyi bak bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder