30 Ağustos 2011 Salı

Sadece bir umut

Bir köşeye sinmiş oturuyordu. Yanına gitmeye korkuyordum. Adeta delirmıs gibiydi. Bir şeyler sayıklıyordu. Anlamını bilmediğim bir şeyler. Bir tek 'bir umut sadece bir umut' dediğini duydum.ne umuduydu?deli gibi merak ediyordum. Ah bir konuşsa kim bilir neler anlatacak. Ne derdi vardı?

Yavaşça yanına gittim ve ' bir umut olsa herşey yoluna girecek miydi?' dedim. Yüzüme baktı ve; bir umut verseydi... Dedi ve sustu. Bir umut verseydi ne olacaktı? Kendime bu soruyu sorup duruyordum.

Adeta kapalı bir kara kutuydu.o kutuyu açmak uzun zaman alacak gibi duruyordu. Bir den yanıma geldi. Üstü başı dağılmış, saçları kirlenmiş yüz yıldır yıkanmıyordu sanki. Elinde sigara ve alkol. Bir türlü bırakamadı onları. Hem içiyor hem anlatıyor.'onu amk seviyordum ama o lanet olası sürtükle gitti. Evet gitti. Bekledim. Senelerce bekledim. Bir 'umut' arar diye. Sadece bir umut. Ama aramadı. Kahretsin ki aramadı.

Umutlarım git gide azalıyor. Onu çok seviyorum.

-sihirli cümleyi söyledi. 'onu çok seviyorum'. Bazen aşk çok acı cektirse, karşılıksız ve kafa sikici olsa bile yaşamaya değerdir. Eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder