27 Nisan 2012 Cuma

La valse

Yann Tiersen'e ithafen

Sevgili hiç gelmemiş olan adam;
Bugün günlerden cuma. en sevdiğim günlerden olduğunu bilmezsin sen.
Olsun.
Sence de biraz fazla beklemedim mi?
Çünkü sırf seninle yiyelim diye elmalı turtalarıma hiç dokunmuyorum.
Sırf sen kış ayında üşüme diye sana bi sürü şapkalar atkılar örüyorum.
Umarım şuan olduğun yerde mutlusundur sen.
Eğer bir gün bana gelirsen yann tiersen dinleteceğim sana
Ne kadar güzel, ne kadar mutlu besteleri var bir bilsen.
Ve sevgili hiç gelmemiş olan adam.
Korkacağım gök gürültülerinden dolayı sana sımsıkı sarılmamı mağruz gör.
Bilirsin ben hiç büyümüyorum.
İzleyeceğimiz bir kaç tane film hazırladım
Sen hangisini seçersen onu izleyeceğiz.
Mısırda patlatırız hem olmaz mı?
Sevdiğin her yemeği yapacağım sana.
Bana okuyacağın bazı kitaplar var.
Birlikte gezeceğimiz şehirler.
Birlikte dinleyeceğimiz şarkılar var.
Ve güzel kıskançlıklar var sevgili hiç gelmemiş olan adam.
Kavgalarımızdan sonra güzel barışmalar var.
Ben beklemeyi hiç sevmem.
Yapacaklarımız için sabırsızlanıyorum.
Lütfen daha fazla beklemetmeden gel.
Yoksa dayanamayıp bütün elmalı turtaları yiyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder